Hoe verwijder je lijmcement van chape ?

In de badkamer hebben we de vloer uitgebroken want die lag volledig los. Onder deze vloer ligt nog een leeg van 3 mm lijmcement die vast hangt aan de chape. Hoe kunnen we deze het best verwijderen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan je het niet egaliseren?

Antwoorden (1)

Egaliseren of voorzichtig met de beitel eruit slaan. Met de kango gaat waarschijnlijk de hele chape laag stuk (en dus eruit).