Hoe kun je werk vinden waarbij je zelf bepaald wanneer je werkt?

Voor mijn sport ben ik gemiddelt 200 dagen per jaar in het buitenland. Af en toe heb ik wel eens een week of een paar dagen niks te doen en wil dan graag een beetje bijverdienen. Ik zoek dus werk in de randstad (Hoe dichter bij Den Haag hoe beter).

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Iets in je eigen tak van sport bv,voorlichting en lezingen geven,demonstraties.
maar of het echt veel op brengt betwijfel ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik kan twee opties bedenken:

- Uitzendwerk. Uitzendbureaus hebben ook wel heel korte klussen. Over het algemeen wel zwaar en weinig betaald werk.

- Zelfstandig ondernemerschap. Kun je iets dat je als dienst kunt aanbieden, dan kun je ondernemer in dat vakgebied worden. Jij bent de baas, jij bepaalt welke opdrachten je aanneemt. Probleem hierbij is wel dat het niet altijd eenvoudig is om opdrachten te krijgen die precies vallen binnen 'een week of een paar dagen niks te doen'. Of überhaupt om opdrachten te vinden.

Werk bij één werkgever in loondienst kun je wel vergeten, tenzij je het op aftsand kunt doen en er die 200 dagen per jaar ook beschikbaar voor bent. Geen werkgever zit te wachten op een werknemer die maar sporadisch beschikbaar is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deur aan deur verkopen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sportles geven op freelance basis.

Toegevoegd na 2 minuten:
even toevoegen, dat ik een aantal antwoorden hierboven best een belediging vind voor Pimstyle. Hij schijnt internationaal ver te zijn in zijn sporttak.

Toegevoegd na 3 uur:
Ik zie, dat die antwoorden nu weg zijn.